17 ομάδα των μαθητών προσπάθησε να δομήσει ένα ποιητικό κείμενο, αξιοποιώντας το υλικό που συγκεντρώθηκε στον πίνακα. Παιδεύτηκαν με τις λέξεις, τις εικόνες και το πιθανό σενάριο. Προβληματίστηκαν για τη φωνή που θα κυριαρχούσε στην ιστορία και συγκεκριμένα το ποιητικό υποκείμενο. Δεν έλειψαν βέβαια και οι διαφωνίες γύρω από το είδος της ποίησης που θα ακολουθούσαν στο συλλογικό αυτό ποίημα, αν θα έμεναν δηλαδή σε παραδοσιακές νόρμες ποίησης ή αν θα χρησιμοποιούσαν ελεύθερο μοντέρνο στίχο. Τελικά, κατέληξαν στη μοντέρνα γραφή. Όταν οι λέξεις μπήκαν σε μια σειρά, ξεδιπλώθηκε η μαγεία της συλλογικής δημιουργίας. Το ποίημα πήρε μια νέα υπόσταση όταν αναγνώστηκε σε μορφή αναλογίου, ενώ ταυτόχρονα αποδόθηκε με μια μικρή αυθόρμητη χορογραφία. Παράλληλα προβλήθηκαν και οι εικόνες που ζωγράφισε η αντίστοιχη ομάδα. Ένα υπέροχο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα γέμισε τη Βιβλιοθήκη του Σχολείου μας, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι μαθητές είναι γεμάτοι με δημιουργική ενέργεια και πάθος, ένα πάθος το οποίο με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορεί να να οδηγήσει σε αριστουργήματα. Χαρή Μαριάμ, Β1 “άγνωστες αναδιπλώσεις” ............................... Λανίτειο Λύκειο ...........................................................................................................................................
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg0OTI=