Βιωματικά Ποιητικά Εργαστήρια σε σχολεία Μέσης Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης

46 Μια χαραμάδα στο κλειστό παράθυρο να γίνει δύναμη ζωής Μεταγνωστική εμπειρία Δημοσιογραφικός Λόγος Τα παιδιά αντιλήφθηκαν πως η Τέχνη σε οποιαδήποτε μορφή - ποίηση, ζωγραφική, μουσική - είναι βάλσαμο ψυχής, μέσο έκφρασης και απελευθέρωσης συναισθημάτων, προβληματισμών και σκέψεων. Ειδικότερα, στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε εξαιτίας της πανδημίας και της εμπόλεμης σύρραξης στην Ουκρανία, αλλά και των γενικότερων προκλήσεων και αδιεξόδων που ταλανίζουν την ανθρωπότητα, τα παιδιά μέσα από τη συλλογική προσπάθεια υποστήριξαν πως «παρά τις αντιξοότητες της τρίτης δεκαετίας του 21ου αιώνα, δεν πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας, αλλά να προσπαθούμε να σπάσουμε τις αλυσίδες του εγκλωβισμού και του σκότους και να κυνηγούμε το φως και την ευόδωση των στόχων μας». Τα παιδιά κατανόησαν ότι μέσω της δημιουργίας νοηματοδοτείται η ζωή και τα γκρίζα και κρύα χρώματα είναι δυνατόν να μεταβληθούν σε αισιοδοξία και ελπίδα. Οι μαρτυρίες και η κατάθεση ψυχής όσων έλαβαν μέρος, αποκρυσταλλώνουν την οπτική με την οποία αντιμετώπισαν τη βιωματική αυτή δράση: «η εμπειρία αυτή θα μας μείνει αξέχαστη», «πρώτη φορά καταφέραμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας χωρίς τον φόβο του λάθους», «χαιρόμαστε που συνεργαστήκαμε και δημιουργήσαμε κάτι ωραίο τόσο στο κομμάτι της ποίησης όσο και στο εικαστικό και το μουσικό κομμάτι». Ομάδα μαθητών .................................................................................................................. Βιωματικό Ποιητικό Εργαστήρι ............................

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg0OTI=