Βιωματικά Ποιητικά Εργαστήρια σε σχολεία Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Μέσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Μια χαραμάδα στο κλειστό παράθυρο να γίνει δύναμη ζωής 10 Αξιακή και χρονική διαδρομή Ποιητικών Βιωματικών Εργαστηρίων Απόπλους από τη Σκύρο, την άγονη γραμμή του Αιγαίου, που διεκδικεί τον διπλωμάτη ποιητή όπως τον διεκδικεί κι εκείνο το περιγιάλι το κρυφό στην ελεύθερη Αμμόχωστο. Κύπρος και Σκύρος συνομιλούν, για να στηλιτεύσουν τα κακώς κείμενα των αδηφάγων εποχών μας. Η σχεδία κουβαλάει της απληστίας τα θύματα Σκύρος, κυρά Καλή Κύπρος, Αμμόχωστος και περιγιάλι Η μνήμη κινείται. Κάθε παραμύθι και μια πραγματικότητα. Στην πραγματικότητα αυτή, τα δύσκολα μετουσιώνονται σε δύναμη. Κινούμενη ρόδα η μνήμη η Ροδαφνούσα τραγουδάει το παραμύθι αλλιώς Στα δύσκολα δεν υπάρχει δυστυχία Επικοινωνία με την έγκλειστη πόλη της Αμμοχώστου σε απόσταση αναπνοής. Τόσοι πολλοί πηγαινοέρχονται και η πόλη τόσο μόνη. Στη σκιά σου, μια αγκαλιά παιδιά σφίγγουν το χώμα κρατούν το παιχνίδι με τα βότσαλα κάνουν τις εποχές να μοιάζουν παραμύθι Και ξαφνικά, συμβαίνουνε τα σκοτεινά και τα απροσδόκητα στην πόλη του Ευαγόρα. Ωστόσο, τα καράβια μας χρεώνονται την ευθύνη να μας βγάλουν σε στεριές λυτρωτικές. Στη Σαλαμίνα στων μαρμάρων τις ρωγμές μύριζαν τα κυκλάμινα Μια περιπέτεια η ζωή, μια ιστορία, μια δύναμη Έμειναν όλα πίσω. Σε κάθε γη και σπιθαμή πόνος και αγανάκτηση μαζί. Εκείνη τη μέρα το ραδιόφωνο έπαιζε μια ξεχασμένη μπαλάντα Ύστερα μάς έβγαλαν τα καράβια έξω

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg0OTI=