Βιωματικά Ποιητικά Εργαστήρια σε σχολεία Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Μέσης Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

49 Λύκειο Αγίου Αντωνίου - Απεήτειο Γυμνάσιο Αγρού ................................................................................... Κατάθεση Ψυχής Σκέψεις πηγαίες, αφτιασίδωτες, μια μορφή αυτόματης γραφής, της γραφής του ονείρου σε πεζό λόγο, όπως αποκαλύφθηκαν αυθόρμητα κατά τη λειτουργία του ΒΠΕ Ανεμόεσσα Κερύνεια μου, κεντώ τη μνήμη στο χώμα σου, γνέθω την καρτερία στον αργαλειό των ονείρων. Στο παλιό γραμμόφωνο ένας γνώριμος σκοπός μου θυμίζει ένα παραμύθι που χάθηκε. Κοιτάζω το ρολόι στον τοίχο. Παρατηρώ το σχήμα του. Συνειδητοποιώ στιγμές. Τόσον καιρό περιμένω πώς και πώς να περάσει ο χρόνος. Δεν βλέπω αυτά που βρίσκονται μπροστά μου. Η δύναμή μου σκορπισμένη στην άμμο. Η ελπίδα σε ένα κλαδί λεβάντας, το παραμύθι που με περιμένει. Παίρνω το ποδήλατό μου να πάω να θάψω το μυστικό μου. Θα ήθελα να κοιμάμαι όλη την ώρα. Θα ήθελα να ξεφύγω. Να βάλω τα πόδια μου στη ζεστή άμμο. Το κεφάλι μου βουίζει από τις φωνές όλων αυτών που τριγυρίζουν άσκοπα. Παλιά μου διάβαζαν παραμύθια. Κάθε μέρα και μια περιπέτεια. Νιώθω άσχημα για τα παιδιά που δεν πρόλαβαν να ακούσουν παραμύθια, για το δικαίωμα κάθε παιδιού στην ελευθερία, στη ζωή, στην ομορφιά. Έχω πάντοτε μαζί μου ένα καλάθι και μαζεύω κοχύλια και βότσαλα. Στο ίδιο δωμάτιο η μελωδία του φλάουτου να τραγουδάει τα συναισθήματα όλων μας, τις αναμνήσεις μας, τις μνήμες μας. Η σκέψη μου στη Σαλαμίνα. Στην ανεμόεσσα Κύπρο μας, στις αμμουδιές της Σαλαμίνας, προβάλει ο Οθέλλος μέσα από την ιστορία ξυπνώντας τη μνήμη, τη συνείδηση, το θέατρο του παραλόγου και τη χαμένη αθωότητα. Πάμε να πετάξουμε μακριά. Είναι βάλσαμο ψυχής η δύναμη της τέχνης. Ίσως αύριο θα είναι καλύτερη μέρα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg0OTI=